جمعه ۲ آذر
تقدیم به سید عزیز جناب فکری وخانواده ی محترم که در آیینه صفایشان دیدم شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر دوستانه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۸:۱۵ شماره ثبت ۲۹۵۷
بازدید : ۵۷۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
دست در احساس می برم
فکری را در می آورم
در کنار معشوقش زیباست
همسری دارد که انار را می فهمد
می بیند درونش را
در باغچه ی زندگیش
دو درخت گیلاس
دختر و پسری چو الماس
نور زندگیش را
زیبا نقش میزنند
آسمان فکری بارانی
از اومی بارد
و به بار می نشیند
جوانه هایی در شعر ناب
خورشید آسمانش را
در پس بارانی از مهر
رنگین کمانی نقش در نقش
که رنگ رنگش حکایتی زیباست
سید در فکرش
آزادی پروانه هاست
می نابش آرزوی میخانه هاست
تفسیر می شود خوبی ها
در نوری از نگاهش
شب زدگان را ماهی تقدیم
تا اسیر تنهایی نشوند
ای فکری... دلم سخن میگوید
دلم را یاور باش
نورش را باور باش
صدایش را بشنو
فانوس بر زمین بگذار
در سپیده ی دیدار
خورشید تقدیمت می کنم...
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر دوستانه 17/2/90
از شهر نخلهای استوار آبادان [size=14][family=Arial][color=#CC0000]
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.