يکشنبه ۴ آذر
این چه تمناست شعری از ساحل شیدا(ساحل)
از دفتر بادصبا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۲۹۴۱۰
بازدید : ۵۶۳ | نظرات : ۸۰
|
دفاتر شعر ساحل شیدا(ساحل)
آخرین اشعار ناب ساحل شیدا(ساحل)
|
به نام بی نام دوست
این چه تمناست؟ که ما می کنیم
لطف، به هر بی سرو پا می کنیم !!
این چه گدازیست که در سینه هست؟
از تب او خویش رها می کنیم!!
این چه نگاریست غمش چون خوریم
قلبِ مسین را که طلا می کنیم؟!!
وای..!!، که با او به چه سان در غمم
با تو بود یار، صفا می کنیم
شربت عشقت می صد ساله داشت
نوش...، همیشه...، همه جا...، می کنیم
وای که عشقت نه بند و فریب
شور نمازیست... ، به پا می کنیم
دردِ دلِ عاشق شیداست این
ای که بگفتی دل عشاق، دوا می کنیم
س .ش
1393مردادماه
با تشکر از جناب طارق خراسانی
و شما بزرگواران
در پناه حق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.