جمعه ۲ آذر
تن پوش .... اسب سرکش شعری از ماه بانو
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ۲۱:۴۰ شماره ثبت ۲۹۴۰۰
بازدید : ۱۴۷۷ | نظرات : ۱۰۴
|
|
میبافم با کلاف ذهنم
نا گفته های دلم را . . .!!!
تا آرام آرام دفتره شعری شود !
این هذیانهای پنهانی
کاش اندازه ی آرزوهایم باشد
این تن پوش خیالی . . .!!!!
______________________________________
باز شهـــریـــوری دیگر
با نماد دختره باکره اش
سوار بر اسب سرکش تابستان
تازیانه میزند زمین و زمان را
صُم میکوبد بر این زمین تَـــف زده
آخرین پرتو گــــــــرم خورشید . . .
گرمایش را ذخیره کنیم
تا با " مهــــــــــــر " آغاز کنیم پاییزی ســــــــرد دیگر را . . .!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.