جمعه ۲ آذر
غم هجر شعری از یاسمینا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ۲۲:۲۸ شماره ثبت ۲۹۳۴۰
بازدید : ۳۵۸ | نظرات : ۳۷
|
|
از غم هجر تو من يك نفس مانده سخن نبرد خواب ب چشم اين دل خونين تن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.