جمعه ۲ آذر
ته ریش شعری از سارا انصاری
از دفتر شعرناب نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۳۲ شماره ثبت ۲۹۲۲۰
بازدید : ۴۰۹۳ | نظرات : ۸۴
|
آخرین اشعار ناب سارا انصاری
|
زندگی را
درته ریش
خسته ات
جا گذاشته ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.