جمعه ۲ آذر
شکستن آیینه... شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر تنهایی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۸:۰۴ شماره ثبت ۲۸۶۵
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
گذشته ها دوستان وفادار
امروز در ابهام و پدیدار
آینده بی تاب و نگران
آه از دغدغه های انسان
باز نوشته می شود
گفته هایی از یک شعر سپید در تنهایی
می گویدم : دردت را آیینه مکن در خلوت
آیینه ها بشکن
تا نور منشوری از آگاهی شوند
و تصویرها در جدایی خود
با تو سخن بگویند
یکی لبخندی از شادی
یکی غمگین از بی تابی
یکی با نگاهی دلسرد
یکی با نگاهی پر درد
تصویری را نمیدانی
او آینده ای از تنهایی
با شکستن آیینه
او را هزار ترانه کن
و ترانه را هدیه کن
به نور وآگاهی ...
سعید مطوری /مهرگان
از دفتر تنهایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.