يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر زین العابدین محب علی
آخرین اشعار ناب زین العابدین محب علی
|
آن جذبه ای که می کشدم بی امان تویی
دریای رود گمشده ام بی گمان تویی
آه از صدا و عطر تن و طعم بوسه هات
جادو نگاه و ترمه تن و مهربان تویی
وقتی که با توأم همه جا محو می شود
در لحظه جاودانه ای و بی زمان تویی
دنیا عجوزه ای ست به چشمم بدون تو
زیباترین تصور من از جهان تویی
در رنج عشق های شهابانه آمدی
آن شب شکن ستاره هفت آسمان تویی
احساس ناب مشترک فصل های من
در سبز ، زردو سرخ بهار و خزان تویی
در جسم و جان به جلوه نشستی، شکوه عشق
زیبا تن زنانه و جان جوان تویی
این دل به نام و با لب تو مهروموم شد
تنها همیشه ساکن این آشیان تویی
تشبیه و استعاره و تضمین نیاز نیست
در ظاهر و نهان کلامم عیان تویی
اکنون مجال ماندن تن در نهایت است
در من همیشه وار بمان جان جان تویی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.