تازه فهمیدم
چرا چشمان تو کشیده شده اند
چون با دو علامت مد
همراه هستند
..........................................................................
فواره
جواب سر بالا می دهد
پرندگان را
...........................................................................
غروب تابستان
خورشید به مشکل بر خورده است
انتهای کوچه
......................................................................................
صبح بهاری
آب آنقدر صاف است
که سایه نهاده کف رود
.......................................................................................
قلبم
این ژله ی لرزان آرام نگیرد
جز زمانی که
مرگ آرامش کند
..................................................................................
داس بر لب هایم نقش می بندد
وقتی پوست گندمی تو را می بینم
....................................................................................