شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر تاراز (امین افضل پور)
آخرین اشعار ناب تاراز (امین افضل پور)
|
ساعت سکوت می طلبد
برای خواب
با انگشتان خویش
................................................................................
کف پوتین
حبس می گذراند
سنگریزه
..........................................................................................
بر دیوار چوب رختی دست به عصا مانده است
جامه ای خیس
به آغوش گرفته
بخاری را
اما پنجره در قرار باد
بی مهابا بر ماه
سیلی می کشید
..................................................................................................
تقصیر شوره زار نیست
که نمی تواند درک کند
سنگ روی سنگ بند نشدن
یعنی چه؟
.......................................................................................
سقفی
بالای سر خانواده نبود
ولی پدرم همیشه
پیراهن چهارخانه تن می زد
.......................................................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.