زیر پای زنبورهای کارگر
فرشی قرمز
پهن کرده است
باغچه
........................................................
ویتامین چهره ی تو روی است
.........................................................
قطع برق
تاجی بر سر شمع نهادند
آتش
............................................................
برای آزادی دوباره
لبخند می زند
به آفتاب...
آدم برفی!
..........................................................
....
.........نواری؛
...
....که خورده،
...
......پخش زمین می شود
...
...............غزه!
........................................................................
در عجبم!...
.....چگونه تفنگ هم
...........................تزیین
...............................خانه شده است؟
.......................................................................
سروده هایم را نقد کنید
نسیه نثر خواهند ماند
.....................................................................
قربون صدقه ام که می روی
گدایی بیش نخواهم شد
.........................................................................