سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 16 خرداد 1403
    29 ذو القعدة 1445
    • شهادت حضرت امام محمد تقي عليه السلام «جوادالائمه»، 220 هـ ق
    Wednesday 5 Jun 2024
    • روز جهاني محيط زيست
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    چهارشنبه ۱۶ خرداد

    (( شب های تار فاطمیه ))

    شعری از

    مازیار ارجمندیان (شاعرهمدانی)

    از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ۱۴:۲۲ شماره ثبت ۲۶۹۳۸
      بازدید : ۳۹۷   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مازیار ارجمندیان (شاعرهمدانی)
    آخرین اشعار ناب مازیار ارجمندیان (شاعرهمدانی)

    آن شب که همه جا تار بود
    همه چیز جزء اسرار بود
    آن طفل بدکار ثقیفه
    کز عهد قومی بدکار بود
    بازهم بود در فکر کینه
    تا که زند میخی به سینه
    در دل شب اشباح قوم بی حیایی
    آن مسلمانان قوم بی وفائی
    فکر کاری گران بودند
    فکر گرفتن جان از دیگران بودند
    در بین آن مردمان زر پرست
    بود ، یک ، از آنها سامری پرست
    در دل شب او به فکر کار بود
    شب برای کار او تار بود
    در دل شب او بود هیزم به دست
    در چه فکری بود آن نامرد پست
    آمده بود با هیزمی آتش بدست
    پشت درب خانه حیدر نشست
    زان یکی نعره برآورد حیدر کجاست
    فاتح بدر و حنین و خیبر کجاست
    آمدم تا که گیرم بیعت  ز او
    گر نکرد بیعت بگیرم جان او
    حیدر آن شیر حق با امر خدا
    صبرکرد و نکرد سرش از تن جدا
    پشت در آمد فاطمه بانوی دین
    گفت با آن بی حیا اینک ببین
    این من هستم فاطمه ماه جنان
    می کنم جنگ با شما تا پای جان
    نعره زد آن بی حیا نامرد پست
    با لگد زد پهلوی مادر شکست
    مادر زینب به خون آغشته بود
    محسن شش ماهه او کشته بود
    گفت زینب هستم در انتظار منتقم
    تا بگیر انتقام مادرم
     
    شاعر : مازیار ارجمندیان   ( شاعر همدانی )
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0