سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
    1 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت معصومه سلام الله عليها، 173 هـ ق، روز ملي دختران
    Wednesday 8 May 2024
    • روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

    درخت

    شعری از

    تاراز (امین افضل پور)

    از دفتر در سختی چون ماهی صبور باش نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۲۶۸۸۳
      بازدید : ۴۶۱   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب تاراز (امین افضل پور)

    درختی از شکاف...
    به بار نشسته بر دیوار
    کندوی عسل
     
    ......................................................
     
    اول پاییز
    تاجی از برگ انگور
    بر سر باد...
     
    .....................................................
     
    سیراب می کرد کس و ناکس را؛
    ...
    ........لیکن سرابی بود،
    ...
    ........برای خویش
    .........................چشمه ی خشکیده!
     
    ....................................................................
     
    هراس با ((ه)) دو چشم نوشته می شود
    که با چشمانی باز مسیرش را بیند!
     
    ....................................................................
     
    حوضچه به دل نمی گیرد
    هر بار که،
    لنگر می اندازد
    ماه
     
    ..................................................................
     
    شکار ماهی لب های تو شده است
    کوسه ی ریش های من!
     
    ..................................................................
     
    کنار یکدیگر دو طناب دار
    می نمایند،
    دارحلقه
    .................................................................
     
    ...یورش می آورند،
    ...
    ..........به لامپ؛
    ...
    ..............بیشماری حشرات،
    ...
    .......اگر مزاحم آسایشت بریده اند،بدان روشنفکری.
     
    ......................................................................
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0