جمعه ۲ آذر
فریب شعری از ناصر جعفری(کوه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ۱۹:۲۴ شماره ثبت ۲۶۷۶۰
بازدید : ۳۶۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر ناصر جعفری(کوه)
آخرین اشعار ناب ناصر جعفری(کوه)
|
پاسخ به شعر توبه استاد نظری(لادون پرند)
بیا بشنو عزیز آقای لادون
که خورشید جهان تابد نه مادون
به روزی که خدا آورد زن و مرد
یقین دارم نه مرد, زن بوده شادون
همان جا زن همان حوا بزد گول
به آن آدم که دانا بود نه نادون
گهی این میزند آن میخورد گول
از این بازیست که روشن باشه کانون
به روی دامن پاک است که آید
همان فردی که اول باشه نادون
مگر از خاک نیستی آدمیزاد
که در خاک گه بود انگل ,گه قانون
به جای مرد بباید گفت احسنت
به زنها ای عزیز آقای لادون
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.