...در اسارت اند؛
...
........کبوتران
...
.............هنگام طوافِ
.................................خانه!
......................................................
زنده به گور می شود
تا گُل
ادامه ی حیات دهد،
بذر....
................................................................
بوسه می زند
بر گردنِ
ساقه های گندم
داس
.........................................................
نشخوار می شوند
هرز و ناهرز
بر دهان گاو
گیاهان
...........................................................
دست بالا گرفته اند
برابر خداوند
به نشانه ی تسلیم
مناره های گنبد
................................................................
کلاه بر سر دیگران می گذارد
با کلاهی
که از سر خود بر می دارد
شعبده باز
......................................................................
همچنان...
از شاخه گلی پرپر
گلبرگی جدا نشده است
........................................................................
مستاجر قبلی جا گذاشت
جای میخ ها،
شامگاه پاییزی
.........................................................................
چون فصول متوالی سال
سقف سوراخ،
باران زمستانی
.......................................................................
چکه های باران از سقف
به جای کاسه ی خالی
گلدان های گل می نهم
....................................................................