جمعه ۲ آذر
بی تو شعری از صفیه پاپی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۴۴ شماره ثبت ۲۶۷۳۹
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب صفیه پاپی
|
جاده از درد به خود می پیچد
وتو را
دلتنگ است
من دلم می لرزد
بی تو پایم
لنگ است...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.