شنبه ۳ آذر
*اولین ترانه ام * شعری از فروزان شهبازي
از دفتر بي پنجره نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۲۱ شماره ثبت ۲۶۷۰۱
بازدید : ۱۱۲۸ | نظرات : ۱۹۸
|
آخرین اشعار ناب فروزان شهبازي
|
.............اولین ترانه ام !..............
ببین آسمون آبی ، شده رنگ ناب چشمت
مث اون ستاره هایی،که گرفتی توی مشتت
میخوام امشب تو رویام ببینم کنار دستم
تو باشی و ببینی چقد از عشق تو مستم
من میشم آبی دریا ، تو ترانه های بارون
تو میشی شاپرک و من مثل عاشقای گلدون
تو میشی غنچه ی عشق و لای موی من میشینی
بوی عاشقی که پیچید، گل بوسه رو می چینی
خوابمو برات نگفتم ، نکنه به پام نمونی
واسه تعبیر نگاهات منو از دلت برونی
توی کوچه ردّ بارون تو ی خونه بوی دستات
من و شاخه های مجنون لابلای باغ چشمات
***
من میخوام یه قصه باشی تو گوشم صدات بپیچه
شب و تا سحربخونی ، خنده تو نگات بپیچه
میدونم دلت گرفته ، دردای دلت زیاده
بیا باهم زیر بارون ، را بریم پای پیاده
خنده هامونو ببینیم ، گریه هامونو بچینیم
تو دنیای سیاهی رنگی جز آبی نبینم
تو میشی تن پوش جونم ، من میشم چتر نگاهت
بوسه های ارغوانی پشت شال راه راهت
اینا رویای قشنگه یه دل بی سر پناهه
مگه راس گفتنِ عاشق ،تو مرامتون گناهه ؟
بذارین نگاهمو باز بدوزم به شونه هایی
که تو این دلم امیدن واسه روزای رهایی
نیمکت خالی باغ ُ پر از ترانه کردم
توی خاطرات تلخ روزگار سرد سردم
میخوام از بهار لبهات ، بچینم بغل بغل گل
تا در خونه ی عشقت بکشم رو دره ها پل
می بینی که دل سپردم تا تو باشی و بمونی
از ته چشمای خیسم دردای منو بخونی
چه دلم پُرِ عزیزم ، واست اشکامو میریزم
حیف که جای تو نشوندم عکستو کنار میزم
***
تقدیم به نگاه مهربان دوستان خوب شعرناب
پ:::ن
بی شک تو که باشی همه جا بارانست!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.