يکشنبه ۲۷ آبان
الکی خوش شعری از کیوان رادفر
از دفتر دل نوشته ها نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۴۴ شماره ثبت ۲۶۶۸۱
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب کیوان رادفر
|
شبی دزدی همه اموال من برد
و خندیدم که خواهد چوب آن خورد
اگر آوار دنیا بر سرم ریخت
شدم دلخوش از این بابت که کم ریخت
چو میخ غم به دیوارم فرو شد
به دل گفتم که خوب آهسته تو شد!!
تصادف کردم و ماشین فناشد
خدا ! شکرت ، بلا از جان ما شد
رفیقم بر من مسکین جفا کرد
چنین گفتم که حتما اشتبا(ه) کرد
خدا هفتاد در بر روی من بست
در این لطفش یقینا حکمتی هست
به سیلاب بلا کردم گرفتار
ولی شکرش کنم ده بار و صد بار
جوانم ، کاهل است و خنگ و بیکار
ز لبخندش دلم غش رفته بسیار!!
ز بدبختی سرم آتشفشان است
و این شاید به نوعی امتحان است !!
چنین سازش کنم من با قضایا
شما قاضی ! منم دیوانه آیا ؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.