دوشنبه ۵ آذر
مرحله دوم شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۰۹ شماره ثبت ۲۶۶۷۹
بازدید : ۸۶۹ | نظرات : ۵۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
یارا، نه نه نه...
بیا با شیب ملایم ترکم کن
که سقوطم بی تو تضمین یست!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.