بی تو این خاطره ها خالی و بی تفسیرند
لحـظه ها پشت همین خاطره ها میمیرند
.
عاشقان چون ورق زر غزلت می بردند
بس که سرشارترین آینه در تصویرند
.
شاعران پشت چلیپای تو جان میبازند
عاشقان پیش بلندای تو جان میگیرند
.
با تو یک خواب زمین برکت گندم دارد
بسکه کنعان دو چشمان تو بی تعبیرند
.
بی تو در باغ غزل چشم چکاوک ها ،باز
سر احساس تو با رایحه ها درگـیرند
.
عابدان طالب سینای شبانی تـواند
دل به نیلت زده، دلبسته ی این تقدیرند
.
گوشه ی چشم نمودی دلمان قافیه باخت
به خدا نوقلـمان گرد تو بی تقصیرند
.
اینهمه ناز نکن ،فتح دلم سخت نبود
قله ی سینه ی ما تـپه ی بی تکبیرند
.
تا کجا اشک غزل نقطه ی ابیات شوند
عاقبت اشک غزل ها همه دامنگیرند
.
باید آهسته تر از این به دلم پا بنهی
شیشه ی نازک تــنهایی ما تعمیرند
.
دلخوش عشق مجازی نشود ، چشم ترم
کین چنین عشق به درگاه تو بی تاثیرند
.
خاطراتم همه از هستی تو دلشادند
لـحظه هایم همه از دوری تو دلگیرند *
.
=====
دلجووو