در نهانخانه چشمت رُخ پیرانه دلم باز درخشید ........................................................
شهد یاد تو در این خاطره خشکید ...................................
نوبرانه عشق پاکم ، تو مسیر تو خزان شد .................................................................
خنده بُرنا دلم ، بر مزار عشق بی حاصل فنا شد ......................................................
باز تو ! باز تو ! ......................................
قلب من میلرزد..............................................................
ای مُردد به نگاه عاشق !....................................................
تو نگاه تند بی پروای تو .................................................
راز عشقم خُفت در پهنای عُمر ........................................................................
اشک شمع زین سان فرو ریخت ، دُر بگشت !.........................................................
آه حسرت بر دل من سایه عنقا بگشت !...................................................................
امشبم در حسرت آغوش تو سر میکنم.....................................................................
سررسید عُمر را پُر میکنم ...................................
با تو از آن باده مَهمور به صبر .......................................
من زمستان حیات را سَر میکنم ...........................................................................
با تو از دلتنگی نرگس میگم .................................
با تو از اشک شقایق ، تو جداییها میگم...............................................................
باز امشب چه شده ؟..................................................
باز امشب ، این دلِ تنهای من .........................................
به تمنای کدام دل پَر میزند ؟.................................
یاد ایام قدیم ، بر دلم سر میزند .......... ...............