دوشنبه ۲۸ آبان
پیمان عشق شعری از رحیمه نیکوحرف
از دفتر نقاب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۲۶۵۱۴
بازدید : ۴۶۲ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب رحیمه نیکوحرف
|
وقتی یاد تــو می افتم
دلم از غصــه می گیره
انگــاری چـــراغ قلبــم
کم کمک داره می میره
دل من مث یه شیشه
دل تو ســـنگیه امــــا
یه نگـــاه تـو مـی ارزه
به نگــاه تلــخ دنیـــــا
کاشــکی توی خاطـراتم
عشــقتو آبی می دیـدم
ولی افسوس که تو دنیا
به یه چیز دیگـه رسیدم
کاش تو شهـــر خاطراتم
تو سکوتو می شکســتی
یا که با قلب شکســتم
پیمان عشقــو می بستی
چی می شد به من میگفتی
راز دل ســنگی خــود را
بعد از اون تو قلب خســـتم
پا می گیره عشق و رویا
منتظــر بازم می شینم
تا ببینــم اون وفــاتو
تا شاید که من بچینـم
گـل روی با صفـــاتـو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.