جمعه ۲ آذر
بی نام شعری از جهانگیر داودی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۳:۰۳ شماره ثبت ۲۶۳۱۲
بازدید : ۳۱۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب جهانگیر داودی
|
همیشه به زیبایی ها منگر
گاهی زشتی ها هم قشنگند
هر چیز معنایی دارد
حسی می خواهد
حوصله می خواهد
و در این بی حوصلگی ها
دلم تنگ یک حوصله است
دلم بی قرار یک تنهایست
و در سکوت یک شب غرق میشوم
و بیدار میشوم در طلوعی نمناک
به دوستانم می اندیشم
به ایمانم می اندیشم
به خدایم
به کسی نه چون من
دیوانه شدن را دوست دارم
در این حجمه دانش زدگی
به سرخی یک سیب می اندیشم که با کسی قسمت بکنم
من می دانم و می مانم
من خواهش یک خواستنم
دلهره یک دل عاشق شده ام
و نامه ای به الاق گل آقا می نویسم تنها غمخوار
وتنها دوستم
و به او می گویم خدا حافظ
دوست من
دوستت دارم
و برایت آرزوی یک دشت شبدر
ویک دنیا کاه و یونجه می کنم
و بدان جز تو به هیچ الاقی اندیشه نکردم
و در نهایت جهان را بدرود می گویم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.