دوشنبه ۲۸ آبان
واژه ها شعری از جواد کشته گر
از دفتر نقطه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۱۳ شماره ثبت ۲۶۲۳۷
بازدید : ۶۶۲ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب جواد کشته گر
|
دست خالی،جیب خالی از چه من این ادعا میکنم؟
عاشقم شاید که دیوانه، ولی ادعای آشنا یی میکنم
واژه ها از برایم حرف تازه دارید هنوز؟
شاید که تکراری نباشد قصه ام من عشق بازی میکنم.
این قدم ها که تو میداری به پیش،عقربه من با آنهم بازی میکنم.
لحظه ها را دم به دم خط میزنم،تقویم را هر روز رد میزنم
از برای دیدارت شقایق من هنوز،در میان عاشقان از عشق تو من دم میزنم.
آشنایی آسان بود و دلم بچه ولی،آشنایی را به چشم تو چه آسان میزدم.
رویایی دارم به سر ....
شاید شقایق
شاید
شاید
ساده دیگر نیست دنیا برایم،کُلُّهم،همه را خط میزنم.
پ.ن:چون زیاد با قالب شعرا آشنا نیستم اگه قالبش درست نبود گوشزد کنین دوستان.ممنون((ساده))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.