يکشنبه ۲۷ آبان
امیر عشق شعری از نادر ابراهیمیان
از دفتر گردش سایه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۶:۳۸ شماره ثبت ۲۶۲۱۹
بازدید : ۵۶۱ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر نادر ابراهیمیان
آخرین اشعار ناب نادر ابراهیمیان
|
امیر عشق
امشب می آید
علی
آن بزرگمرد
در تمام فصول
آیت عشق
جان جانان
عشق وروح پیامبر
مایه ی آرام زهرا
کعبه ی آرزوهای تمام حق جویان
گوهر تابناک آسمانی
که از کعبه ی عشق
پا به عرضه ی وجود نهاد
معصوم در هیئت های مهربان
با لب های پرهیز رمضان
با فرق شکافته
خطبه ی رستگاری خواند
سلام بر تو
اولین مظلوم
چه سرنوشت دلنشینی داری
می آیی از کعبه و
عروج می کنی در مسجد
ولایت تو
آفتابی ترین روز تاریخ
ای آشنای نخلستان هاو
همدم چاه
بلندترین فریاد در تاریخ
تو نشستی
یک عمر با افتادگان
که بگویی
کسی با بالا نشینی
والا نمی شود
ای سراسر بخشش وعدالت
دستمان را گیر
که محتاج سر کوی
توایم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.