سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        بداهه ای تقدیم به دوست گرانقدرم جناب رئیس عزیز

        شعری از

        رضا محمدی (شب افروز)

        از دفتر ناز نگاه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۰۸ شماره ثبت ۲۶۱۸۹
          بازدید : ۸۰۳   |    نظرات : ۱۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)

        چون که بیماری تو از سر هجرانت شد
        هرچه داری ز همین  دولت عرفانت شد
        مشق شیرین ِ لب یار تو را آسان بود
        مرحبا چون که ز ایمان فراوانت شد
        نفست حق و دلت حق  وحقیقت ز تو شد
        یک نظر کردی و منظور مسلمانت شد
        در قدمگاه دلت عشق خداوند علیست
        جان به قربان علی(ع) باد که پایانت شد
        تو (رئیس )دل ما بودی و باشی همه عمر
        چشم ما  در همه جا بوسه به دامانت شد
        ------------------------
        بداهه ای تقدیم به دوست گرانقدرم جناب رئیس عزیز
        سالها افتخار آشنائی ایشان را دارم و از نعمت وجودشان بهرمندم
        شاعری مظلوم و متواضع و بی حاشیه که همیشه به دنبال اصل بوده وهست
        از روز اول حضورش در دنیای مجازی (که حقیر شاهد بودم) کسی را نرنجانده و بر خوردی نداشته
        با حضور مستمرش در تمام سایت های ادبی نماد اخلاص و اخلاق بوده و هست
        در کلام امانت دار احترام می باشد
        من از دوستیشان خوشحال و آرزوی سلامت و سعادت را برایشان دارم
        یا حق
        شب افروز 18/2/92
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0