دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
آخرین اشعار ناب حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
|
به نام حضرت دوست"
به شکیبائی ِ پروانه ی در پیله ی خویش
و به شادابی ِ یک شب پره در اوج ِ نسیم
به شب آویز و غزلبانگ ِ شبانگاه ِ خوشَش
و به شبگردی ِ عشًاق به شبگیر ِ سکوت
به شتاب ِ نفَس ِ شبنم ِ بر گونه ی شرم
و سراشیبی ِ تب گونه ی اشک ِ به شکیب ِ شفقت
به شب افروزی ِ آن نرگس ِ شوخ ِ شهلا
و به شب تابی ِ شایان ِ شَبان ِ مهتاب
به شکوه وشعَف ِ شعله برانگیز وبه شیدائی ِ خورشید..ق..س..م
نرَوَد شور ِ "تو" از شعر و ز ِ یادم
و ....
همانی که به دل وعده ی دیدار ِ "تو" دادم..
دلشید..
93/2/14
اولین تجربه ی نیمائی بنده ست..از شروع تا پایانش فقط ده دقیقه
زمان برده و نخواستم تغییری در ساختارش بدم..
کاستی هاشو به بزرگواریتون گوشزد کنین لطفا..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.