جمعه ۹ آذر
ناله در میخانه شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۷:۵۳ شماره ثبت ۲۵۸۸۷
بازدید : ۳۱۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
دوش ملائک مرااز میخانه برون به دار زدند
پیر و میخانه به نار زدند
ساقی و مستان را گریان زدند
با من مستانه فریاد وناله بر جان زدند
ملائک فریاد براین چه سبب از ناله به نام نامی است
میخانه جای خرم و شادی است
نه جای فریاد و ناله زدند به یاری است
نه سوختن به سوختن به نام نامی است
هر ناله که برسینه دل سوخته پاک رود
شعله اش به آسمان و بال ملائک رود
این هفته آخرین روزهای دل نوشته ام است از اینکه دل نوشته های من تحمل کردند و مورد لطف و مهربانی خود قرار دادید بسیار سپاسگزارم به جهت مطالعه وزن و قافیه و عروض و...از خدمت شما مرخص میشوم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.