تازه به اشک مبتلا نشده ام
که به سیگار پیله کرده ای
بشمر ازیک
یک قرن کنده ی دلم خط انداخته ای
بداهه
__________________________
چشمه
چشم چرانی نمی کند
چپ و راستش همه سبز ند
رود که باشی
آنقدر دویدن را مرور می کنی
که نگاهت هرجایی می شود
بداهه
__________________________
دوباره بخوان
در سطرهای زنجیره ای نگاهت
گیرافتاده ام
نفسم
به تو که می رسد کم می آورد
بداهه
_________________________
به بازی ام گرفته اند
نقش بازی نمی کنم
میخواهم نفس بکشم
این جماعت انگار پای فکرشان شان بیراهه می رود
که مرا
بی تو زنده فرض کرده اند!
بداهه
____________________________
زمان لرزه آمده است
زبان لرزه گرفته ام
حرف بیهوده نمی زنم
خبری در راهست که تمام آجرهای دلم را ریخته است
-روی نفسم-
بوی خفگی می دهم
دستی تکان دهی رها می شوم !
بداهه
________________________________
پاییز
راهش را نمی کشد
کشیده در نگاه خسته ام
نقاشی لبخند تو را
خیس ترین حادثه ام
تا تو بیایی!
بداهه
________________________
پ :: ن
هرجا که تو باشی باران بی بهانه می ریزد
روی تن پوش سبز و سرخ گونه ام!
گوش کن
صدایت دم به دم صدایم میزند !