يکشنبه ۲۷ آبان
مناظره من و دل شعری از رضا حمیدی راد(احسان)
از دفتر دلسوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ۲۰:۰۶ شماره ثبت ۲۵۶۸۱
بازدید : ۵۴۲ | نظرات : ۱۱۲
|
دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)
|
گفتم ای دل که چرا عاشق و شیدا شده ای ؟
گفت دانی که در آن جمع تو رسوا شده ای ؟
گفتمش درد تو را با که بگویم ، گفتا
هیچ دانی ز دل یار تو حاشا شده ای ؟
هر چه پرسیدم از او علت این دلتنگی
ناله ها کرد و بگفتا که فریبا شده ای
گفتم آیا شود این غصه تمام آید و بس
طعنه زد ، گفت مبادا که تو دانا شده ای
گفتمش خسته شدم زین همه بی مهری ها
گفت ، از داغ فراق است که مانا شده ای
دیده را واسطه کردم که نماید مددی
گفت در حسرت دیدار چه زیبا شده ای
دیده ام خون بفشاند ز غم تنهایی
دل بگوید که در این سلسله تنها شده ای
مات و مبهوت بماندم من از این پاسخ دل
گفت دیریست که تو محو تماشا شده ای
گفتمش بقچه ببندم من از اینجا برم
گفت ، زود است ، کجا؟ تازه هویدا شده ای
گفتم آزاد نما تا بروم از این شهر
دل بگفتا ، نشود چونکه تو سودا شده ای
( احسان)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.