سگوت طوفانی
ســکوت مبــهم و مـغموم قــبل طوفانم...
نــشانـه های قــــریب الوقوع بارانم...
کسی میان خودش مست دردو رویاهاش
کسی که بی تو شبش را هـمیشه ویرانم
برای خلوت وتکرار بغض و تنهاییم
شـــروع تازه ی بر عکــسِ خط پایانم
و این اتــاق و دوباره جنون طوفانی...
میان خـــــاطره هایم چقدر حــیرانم↓
چه غـصه های غریبی بدون تو دارد
گذشــته های غم انگیز و تلخ دورانم
همیشه شعرپس ازعشق می رسد از راه...
برای من که خودم سجده گاه شیطانم
.
.
.
و باز حالِ تــهوّع ســـــراغ مــن آمد
شب است و شاعر آواره دور میدانم
شب است وگیج خیالات واین خیابانهام
چه قدر خسته از این پرسه های تهرانم
شـــکسته شـیشه ی جســـمم درون آیینه
برای باغ جــــوانی مــرور آبــــانم
گذشته آب ...سر من جنون مطلق داشت
ازاین که شاعر چشــــمت شدم نترسانم
...............................................................
26/1/93
علی توکلی...
در پناه حق...
.........................................
پی نوشت:
نقد نقد و فقط نقد....
سلام بادرخوب وتوانمندم
شعربسیازیبایی بود
احسنت