جمعه ۲ آذر
تو مرا باور كن ... شعری از خدیجه مرادبیگی
از دفتر دلنوشته هایم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ۲۱:۵۴ شماره ثبت ۲۵۵۴۷
بازدید : ۴۵۹ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب خدیجه مرادبیگی
|
تو مرا باور كن ...
آنهم در دنیایی كه اعتماد حرفی برای گفتن ندارد ...
در جنگلی كه كلاغ ها بی وقفه مشغول خبرچینی اند...
و روباه حكم برائت می دهد ...
تو مرا باور كن ...
حتی اگر مرا آنگونه كه می خواهی
برای تو به تصویرنكشند ...
در دنیایی كه آینه هم پر از كذب است
و كوه ها دست از تكرار برداشته اند ...
در دنیایی كه لبخندت را نیشخند تفسیر می كنند
و سكوتت را پای قبول جرم های ناكرده می دانند ...
تو مرا باور كن ...
آنهم در بین مردمانی كه
آدم ها را با خط كش های ناهمسان خود، اندازه می گیرند ...
آری مردمانی كه از كاه كوه ساختن را خوب آموخته اند
و در برملا ساختن رازهای ناگفته
از یكدیگر پیشی می گیرند ...
تو مرا باور كن...
و بدان دوست داشتن همین است ...
خدیجه مرادبیگی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.