سه شنبه ۱۵ آبان
حسادت شعری از حمید یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ۲۰:۱۶ شماره ثبت ۲۵۴۶۷
بازدید : ۴۶۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب حمید یوسفی
|
فروزان شد شب تا رم چو خواندم شعر شهبازی
چنان سرمست و شیدایم ، که از خود گشته ام راضی
بدون پنجره شعرش چقدر ممهور تایید است
جسارت می کنم گو یا ،که هم دزد است و هم قاضی
سکوت آن همدم دیرین ، بری شد از برم شیرین
زبس آن واژه های ناب ، دلم بردند به غمّازی
حسادت می کنم جایی که باید غبطه می خوردم
نکرده رقص باران هم ، به این اندازه طنّازی
ز بس چون عالم خردی شدم مجذوب ، بی تردید
از این پس با شما هستم ، رفیق راه و هم بازی
خودم را سرزنش کردم ، شمابرمن ببخشائید
اگر آزرده اید از من ، از این کابوس لفّاظی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.