جمعه ۲ آذر
خودتی! ( زلال عروضی پیوسته بدون قافیه ) شعری از ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
از دفتر زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۹ ۱۸:۵۲ شماره ثبت ۲۵۴
بازدید : ۹۲۳ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
شاعری؟!
حـرف داری یـا نــه ؟!
شعـرخـود را چـنان بپیچان پـس
نسل من گیج شونـد
واردی؟!
ماهــری؟!
واژه را خـوب بچیـن!
ما بـقی را بـه فلانکس بسپـار
آنچنان شـرح دهــد
کیف کنی!
و نتـرس!
تـو همینطور بُــرو!
آری،آری، همه جایش خوبست
ماست تعبیر به خون!
لپه...بُمب!
آش...غم!
چــوب کبـریت...قـیـــــام!
ســـر سیــگار چـو کــوه آتـش...
در سپیدی چه سِتی !!!
خودتی!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.