چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب علي گودرزي
|
سلام عرض ميكنم خدمت تمامي دوستان...اميدوارم روزاي خوبي ميون شما عزيزان داشته باشم...درضمن اميدوارم عيد و 13بدر خوبي رو پشت سر گذاشته باشيد...و اميدوارم كه سال خوبي رو هم پشت سر بگذاريد و 100 ساله شيد...الهي آميـــــــــن
درضمن از آقاي منوچهر مجاهدنيا تشكر ميكنم كه در يك سايت ادبي ديگر پا به پاي ترانه هاي بنده ميومدن...اميدوارم بهشت نصيبشون بشه.ياحق
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
"خونخوار"
كل خونه از جنس اتيشه
از دروغ گر گرفته ديوارش
اين منه خسته مونده با دردو
شعر و قرصو شرابو گيتارش
كار ِ اون گذشته از گريه
سينه سوزه تموميه آهش
دست و پا ميزنه تووي ترديد
شده دنياش سكوتو يه خواهش
توو تب ِ بغضه و نميفهمه
كه تموميه خونه دلسرده
نه نميفهمه كه زندگي اونو
به يه خونخوار بدل كرده
هق هق و چشاي باروني
سهم اون از زمين نامرده
زندگي با تجاوزي دردناك
پرده ي دلخوشيشو وا كرده
توه خونخوار پي چي ميگردي ؟
پي عشق و افكاري مردونه ؟
نه نكن بازي با دلت اي مرد
كسي حال تورو نمي دونه
خيره شو به آسمون و ببين
فكرتو درگيره كي كردي؟
توي آتيشه اين زندون
د ِ بگو دنبال كي ميگردي؟
ممنون از همراهيتون
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.