جمعه ۲ آذر
گل شهید شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ۰۹:۰۱ شماره ثبت ۲۴۹۷۹
بازدید : ۷۲۶ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
چهارسروده از:خالدبایزیدی(دلیر)
به شهیدجاودانه :علی خلیلی
«مرگ شاهین»
شاهین
به گاه مرگ
دراوج آسمان
پروازمی کند
تاجزخدا
هیچ کس دیگر
شاهدمرگ اش نباشد
«گل شهید»
درباغچه ای
گلها
یکی یکی به زمین افتادند
تنهاگلی به جامانده بود
که مادری
برای مزارفرزند شهیداش می خواست
«گل عشق»
گلی به زمین افتاد
باداورابه جایی برد
که مادری
فرزندشهیداش را
داشت دفن می کرد
«گفتگوی پروانه وشمع»
پروانه به شمع گفت:بسوز
سوخت
گفت :گریه کن
گفت:مگرنمی بینی
گفت:بخواب
خواب اش برد
گفت:بمیر!
مرد...
پروانه گفت:عجب شهامتی
درعشق وعاشقی توبی نهایتی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.