چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر شاهین بهروزی(قطره باران)
آخرین اشعار ناب شاهین بهروزی(قطره باران)
|
فرقی نمیکنه که چقدر
فاصله
باش بین ما
دلم که میگیره
فقط
حرفم را با تو میزنم
هرجا برم کنارمی تو توی قلب منی
وقتی قدم میزنم تو باد
وقتی که میخندم باهات
مثل یه لیوان چای
حتی توی خستگی هام
میچسبه به روح تنم
عاشقه دیدن نگاهت
هر لحظه در قلبم باهات
میرقصم تو رویاهام
شاید بمیرم غرق در احساس بی درد مرگ
روزی که بارون میشوی
روزی که سبز میشوی
از ریشه تا عمق دلم
همیشه آب میده دلم
می فهمم از آرامشت
حس خوبی داری به من
من وقتی تو یه آیینه
تو فکرت غرق میشم
مثل یه گندم میشی
ساقه هات زرد رنگ زرد
وقتی که تو آغوش تو
صبرت را با مرگ دیدم
حتی توی نماز صبح از عشق تو لبریزم
رفیق بی کلک خدا
رفیق بی کلک مادر
حتی توی آب وتوی ریشه خاک و توی ابرهای آسمون
شاید ببینم روی تو
هر جا که باشم با منی
هر جا که باشم با توئم
من میبینم چرخ های فلک
یه لحظه تو چشمای تو
..........................
از سر کوی تو با دیده ای تلخ خواهم رفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.