يکشنبه ۲۷ آبان
koodaki az range jangal شعری از کیمیا امیدی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ شماره ثبت ۲۴۹۲۴
بازدید : ۸۸۶ | نظرات : ۹۳
|
آخرین اشعار ناب کیمیا امیدی
|
Kodaki az rang jangal dar amagh jangal kodaki khabide ast. Kodaki az rang barg, kodaki az boye sang, kodaki dar omghe darya khofte ast. Kodaki aram va aheste jan migorad az tanine ab, az tanine rod. Bar cheshmanash ashena rang derakht, rang bahar, rang zolal. Oo haroz va harja va harvaght faghat minegarad. Be soyr aho minegarsd ke chegone az changal babr midavsd, besoye moj minegarad ke chegone khod ra ba lams ashofteye bad vefgh midahad, be doye khod minegarad ke chegone ba dastanash ghalb golha ra navazeshmikonad. Oo harroz, harja va harvaght faghat minegarad. Oo kasi ast ke midanad hese shab nam ra hengame shafagh, oo kasi ast ke midanad boye jangal ra hengame bahar va midanad manaye taghalaye khod ra hengame falagh,va midanad hese tanhayie dor ra dar ghalbe sadaf. Oo kodaki ast az rang jangal.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.