يکشنبه ۲۷ آبان
خيال شعری از کیمیا امیدی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ ۱۹:۴۱ شماره ثبت ۲۵۰۳۳
بازدید : ۵۸۷ | نظرات : ۶۶
|
آخرین اشعار ناب کیمیا امیدی
|
در ژرفاي خيالم عالمي ساخته ام در عالم من پر است از ارزو در عالم من پراست از غير ممكن ها كه ممكن شده اند عالمي ساخته ام خالي از تنهايي زيرا همه هستند و كسي نيست كه رفته باشد زيرا همه زنده اندو كسي نيست كه مرده باشد وز پس خيالم كودكي نيست كه بگريد و بنالد و كسي نيست كه بگردد و نيابد در خيال من مردي نيست كه كوچك شده باشد مردي نيست كه تنها شده باشد در خيالم پرنده در اسمان مي پرد نه در قفس در عالم من قفس ها جاي خود را به ازادي داده اند عالمي ساخته ام كه در ان روح و بدن جدا نيستند كه در ان عشق و غزل جدا نيستند ............تنها يك چيز غير ممكن است ...ان هم ان است كه دنيايم جان گيرد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.