جمعه ۲ آذر
بی نام شعری از جهانگیر داودی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ۲۳:۰۸ شماره ثبت ۲۴۵۵۷
بازدید : ۳۰۱ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب جهانگیر داودی
|
چه بگویم
چه دارم که بگویم
من
درختی پیرم
خالی شده ام از حس سبز شدن
رویاهیم خسته اند
رویاهایم مرده اند
چشمانم دیگر از شوق خالی شد
و غرور از وجودم رخت بست
به دنبال که هستم
به دنبال که میگردم
نمی دانم ...نمی دانم ...
من که می دانم سرگردانم
من که می دانم نیستم
خالی زه رویای پروازم
در تبی سرد
مرگ را حس می کنم
در کنار نفس کشیدن
تهی شدن را می فهمم
نمی دانم چند وقتیست که دل با عشق نمی زند
دل مرگی حس بدیست
و این را می دانم
که............... من مرده ام...
من مرده ام....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.