يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر الهه معین زاده (نسیم شرق)
آخرین اشعار ناب الهه معین زاده (نسیم شرق)
|
بهار می آید و من
دور از تو
در خم کوچه های عبورت
به جستجوی تو و رویای وجودت
شبیه ابر
گریان ام،
خدا کند
میان نفس های باد
گره خورد عطرت
خدا کند
میان هفت سین من امسال
فقط سین سلام ات
سایه ی دلم گردد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.