شنبه ۳ آذر
جمعه... شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر اشعار آزاد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۸:۴۱ شماره ثبت ۲۴۳۸۷
بازدید : ۶۷۶ | نظرات : ۸۰
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
جمعه دل گیر
کوچه خلوت ...
باران دلتنگی اش را می بارد روی خاک
گذرِ هیچ عابری از این جا نیست
زنی پُشت پنجره به انتظار...
از آن سوی باران
شاید مَردی بیاید ...!
.
.
.
پ . ن
این جا
هیچ وقت
باران
نمی بارد ...
.
.
.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.