يکشنبه ۲۷ آبان
سکوتم را دوست دارم. شعری از جواد کشته گر
از دفتر نقطه ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۱:۳۶ شماره ثبت ۲۴۳۷۴
بازدید : ۷۴۳ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب جواد کشته گر
|
سکوتم را دوست دارم.
سکوتم را دوست دارم در این روزهای بی تویی...
سکوتم زیباست...
سکوتم نغمه ای خاموش برای تو می سراید...
گوش کن...
بیشتر...
صدایش آرام از پس پنجره ی قلبت به گوش میرسد.
ترانه های هرشبم را برای تو زمزمه میکند...
صدایش خفه است میدانم...
فریادش به گوش نمی رسد؟
کاش...
...
..
.
می دانی میهمان هر شبم کیست؟...
میهمانی خوش قول که هیچ وقت مرا فراموش نمی کند.
هرشب من برای او از تو میگویم...
میهمانم امشب هم می آید...
گفته امشب با خود کسی را هم می آورد...
میهمانم امشب تنهایی است که دست غم نبود تورا گرفته...
می دانی دیگر صاحب خانه شده...
امشب هم شب نشینی...
چه شبی است امشب........
.....
....
...
خدایا شب نیاید ...
نیاید...
نیاید..
میترسم از این میهمان...
خدا...
کمک....................................
|