دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
آخرین اشعار ناب حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
|
"به نام حضرت دوست"
دستهایت را که بگشائی
به وسعت ِ تمام ِ آرزوهایم
می تپم...
************
دلم
به وسعت ِ انعکاس ِ همه ی آیینه ها
عاطفه دارد...
اندکی مهر بتابان....!
************
دستان ِ لطیف ِ مهر آفرینت را
دور ِ حلقه ی تمناهایم
تنگ تر کن
مرا به خود بخوان
از بی *تو* بودن
رو به مرز ِ فریادم....!
************
سکوت ِ تیره ی شب
تَنی در تب
نَمی بر لب
حسی در طلب
....
نمی شنوی ام...؟؟!!
************
معتادم به بودنت
کارتن خواب ِ آواره ی ِ
خماری ِ نبودنت
نگردانم....!
************
مطلع ِ غزلدردهایم
مویه های شبانه ام
راضی باش...
*************
92/12/15
دلشید..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.