جمعه ۲ آذر
شب چهل و یکم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۷:۰۴ شماره ثبت ۲۴۲۸۴
بازدید : ۹۷۶ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
باید قدمی برای خود بردارم
پا بر سر اینهمه هوس بگذارم
شاقول هم اندر خم من وامانده
از بس که کج است سایه ی دیوارم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا وقشنگ قلم زده اید
موفق باشید ودرپناه خدا