سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        ردپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا (قسمت دوم )

        شعری از

        مصطفی فخاری

        از دفتر شعر طیّب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ۱۵:۴۵ شماره ثبت ۲۴۲۲۹
          بازدید : ۳۶۱   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مصطفی فخاری

        اهل اصفهانم روستایی

        گاه تنهایم، چشمانم در پس پنجره افق
        افقی که رو به طرف من ایستاده
        از بخت برگشته من گذشته های گَندِ مرا می خندد
        یا بحالم افسوس، که بختم چون چوب اجاق شده نیمه سوز
        جای خوشبختی، نقطه برخورد آرزوهای شیرین
        جای هرمی از لطافت دست سعادت
        توی مرداب جاهلی، افتاده ام به چنگال اهریمن کینه توز  
        من مدام در خواب می خورم دانه ی آه
        بی تکیه بخود، بی دانش، روزگارم شده سیه سوز
        نه شوقم می رقصد نه فکرم بازی
        زندگیم پوچ مثل یک شاخ بریده قوچ
        نه بارشی نه سبزی نه یک بغل آزادی
        زندگیم بی موسیقی مثل طفل بی عروسک
        در کوچه ی سنجاقکها جا می ماند
        کاش می شد بار خود ببندم
        می رفتم
        باقطار رویا های سبک  
        بیرون دلم از این همه غربت
        به مهمانی می رفتم
        به دشت شاد به باغ آرام  
        به ایوان چراغانی مهتاب می رفتم
        از راه پله ی آغوشش تا ته کاسه چشمانش
        تا سر گلدسته ی مهربانی ها
        تا دو راهی لذت
        تا تمنا
        تا صدای دلنوازی ها
        می رفتم ..

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0