شنبه ۳ آذر
دوبیتی: باز باران! شعری از داوود خانی لنگرودی
از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۵۶ شماره ثبت ۲۴۰۴۲
بازدید : ۱۳۶۲ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر داوود خانی لنگرودی
آخرین اشعار ناب داوود خانی لنگرودی
|
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.