پنجشنبه ۱ آذر
شب سی ئ نهم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ۱۷:۵۵ شماره ثبت ۲۳۹۷۴
بازدید : ۹۵۶ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
هی مشت به دیواره ی این گور نزن
اینقدر لغز نخوان و شیپور نزن
صندوق عقایدت نمور است رفیق
از من بپذیر ،بی سبب زور نزن
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.