جمعه ۲ آذر
بی تو سرمایه ی بهارم رفت شعری از آرامش ظهرابی
از دفتر دلشکسته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۲۳۸۵۲
بازدید : ۵۲۹ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب آرامش ظهرابی
|
دل سپردم به رود جاری شد
دل سپردم به غم قناری شد
دل سپردم به باد طوفان شد
خانه ام از غم تو ویران شد
دل سپردم به عشق شیرین شد
اسمان پر فروغ پروین شد
دل سپردم قرار حاصل نیست
جز شب و انتظار حاصل نیست
حس و حال بهار حاصل نیست
گرم آغوش یار حاصل نیست
دل سپردم به ابر باران شد
گریه تقدیم بی قراران شد
دل سپردم به شب روز شد
درد دلتنگیم سینه سوز شد
غصه آمد نشاط کم گردید
روزهایم بی تو غرق ماتم گردید
تا دل من اسیر مجنون شد
اشک از گریه شبم خون شد
تا که چشم تو هست مستانه
قصه عشق ماست افسانه
دل سپردم به وامق عذرا شد
باز دل در فراق رسوا شد
دل سپردم به خاک تا شد سنگ
سینه ی آسمانیم دلتنگ
بی تو سرمایه ی بهارم رفت
صبر و آرامش و قرارم رفت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.