جمعه ۲ آذر
دروغ شعری از آنا پورتقی
از دفتر سمفونی غم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۸:۲۰ شماره ثبت ۲۳۱۲۹
بازدید : ۶۱۱ | نظرات : ۱۲۳
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
عشق; یا پای سفره ی عقد میمیرد،
یا پای چوبه ی دار.
عشق;
دروغیست به زلالی روز
و به کثیفی پس ماندهای خیانت.
عشق پست تر از مرگ است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.