جمعه ۲ آذر
ای شکوه عشق شعری از آنا پورتقی
از دفتر نگاه آبی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ۱۹:۳۱ شماره ثبت ۲۳۰۶۱
بازدید : ۶۷۴ | نظرات : ۱۶۶
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
ای قلم زده ی سرنوشت!
دست هایت
هنرمندانه ناز دلت میکشد.
ای اوج نگاه زرین یاران!
واژه هایت باران بهاری،
نگاهت آفتابیست اناری
و قلمت مهتابی نقره سان.
ای شکوه عشق!
دانه دانه پاسدار مهرت خواهم بود به شکوه
و خزانه دار گوهر انسانیتت
به جلال!
تقدیم به استاد و برادر بزرگوار م
جناب فرید عباسی
که همواره مرهون الطاف بی کرانشانم...
قلبی رنگین و صاف
شیرین تر از شهد
می تپد در قلبت...
هایکویی ناچیز
تقدیم به عزیز دلم ، گوهر پر ارزش ناب
خانم نیره ناصری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.